
ველური დღეები

კარ-ვაის სასიყვარულო ტრილოგიის პირველი ფილმი, რომლის სცენარი, კადრირება, სამსახიობო ოსტატობა, მონტაჟის ტემპორითმი და გამოსახულების პულსირება, გახდა წინაპირობა - დაკარგულის დროის ძიებაში უნებლიე გახსენებები კომერციული პროექტიდან საერთაშორისო წარმატების მომტან ნამუშევრად ექცია. ნარატივს ედვარდ ჰოპერის ფერებში გადაწყვეტილი კრისტოფერ დოილის დებიუტი სრულყოფს და ამგვარად კინომატოგრაფიის ისტორიაში რეჟისორისა და ოპერატორის ერთ-ერთ სწორუპოვარ ტანდემს აყალიბებს, გამუდმებით რომ შეგვახსენოს - აბსურდულობის განცდის მიუხედავად, სიცოცხლე დროში ძალისხმევაა. და ის ნამდვილად ღირს ამად.
კარ-ვაის სასიყვარულო ტრილოგიის პირველი ფილმი, რომლის სცენარი, კადრირება, სამსახიობო ოსტატობა, მონტაჟის ტემპორითმი და გამოსახულების პულსირება, გახდა წინაპირობა - დაკარგულის დროის ძიებაში უნებლიე გახსენებები კომერციული პროექტიდან საერთაშორისო წარმატების მომტან ნამუშევრად ექცია. ნარატივს ედვარდ ჰოპერის ფერებში გადაწყვეტილი კრისტოფერ დოილის დებიუტი სრულყოფს და ამგვარად კინომატოგრაფიის ისტორიაში რეჟისორისა და ოპერატორის ერთ-ერთ სწორუპოვარ ტანდემს აყალიბებს, გამუდმებით რომ შეგვახსენოს - აბსურდულობის განცდის მიუხედავად, სიცოცხლე დროში ძალისხმევაა. და ის ნამდვილად ღირს ამად.