დები ფსიქიატრიულ კლინიკაში ხანგრძლივი მკურნალობის შემდეგ სახლში ბრუნდებიან, სადაც მამა და დედინაცვალი ელოდებიან. სიტუაცია სახლში საკმაოდ დაძაბულია. მალე უცნაური ამბები ხდება, დებს
ნაცუმე ტოკიოში თინეიჯერ მოდელად მუშაობს, მაგრამ საცხოვრებლად მამამისის სოფელში გადასვლა უწევს. ერთ დღეს ის კოიჩიროს ხვდება, რომელიც სოფლის გავლენიანი ოჯახის წევრია. ნაცუმე და
შოუა ფუჯიშიმა (კოჯი იაკუშო) ყოფილი დეტექტივია. ერთ დღეს, მისი ქალიშვილი კანაკო (ნანა კომაცუ), რომელიც სანიმუშო მოსწავლეა, ქრება. მის მოსაძებნად მამა უფრო ყურადღებით იკვლევს
სამედიცინო სკოლის სტუდენტები, რომლებსაც ინსომნია აწუხებთ, მონაწილეობას იღებენ ექსპერიმენტში სახელად Deep, სადაც მათ ევალებათ ფხიზლად ყოფნა - ეს მათთვის საოცნებო ფულის
ჯუნ კიონი პატარა სოფელში ცხოვრობს, სადაც რკინიგზა გადის, მაგრამ სადგური არაა. ის მთელი ძალებით ცდილობს, სოფელს მატარებლის გაჩერება აუშენოს. ამისთვის წერილებს პრეზიდენტსაც კი სწერს.
უიშვიათესად დახვეწილი, ჰარმონიული თხრობისა და თანაბარი ტემპის მქონე ეს ფილმი ომის საშინელებათაგან ჯერ კიდევ შეულახავ ვიეტნამურ რუტინას აღწერს. სახელს კი რეჟისორის ბავშვობიდან
ჩინელი საიდუმლო აგენტი მიიღებს შეტყობინებას იმის შესახებ, რომ დიდი რაოდენობით უკანონო ცეცხლსასროლი იარაღი კონტრაბანდული გზით შედის კორეაში და მას ამ საქმის გამოსაძიებლად
სო ჯუნს საკმაოდ საცოდავი ცხოვრება ჰქონდა. უბედური შემთხვევის გამო, დედამისი ავად არის და როგორც ჩანს, რასაც ხელს კიდებს, მარცხით სრულდება. იგი კაფეში მუშაობს, რომელსაც გაბედული -
პირველი ირანული ფილმი, რომელმაც ოქროს პალმის რტო მოიპოვა. ერთი ადამიანის უიმედო სასოწარკვეთის ეს ამბავი ისლამური ტაბუს, ინდივიდუალური გადაწყვეტების, ცხოვრებისა ან იქნებ
გიჟური ისტორია მეკობრეებზე, რომლებიც თავგამოდებით იბრძვიან, კორეული დინასტიის, გორიოს სამეფო ოჯახის უკანასკნელი საგანძურის მოსაპოვებლად. მთელი თავგადასავალი მაშინ იწყება, როცა
ჯანჰიოკს რომანტიკული ურთიერთობა აქვს ჯონ დაუნთან, რომელიც მედდად მუშაობს. როდესაც მათ შეხვედრა დაიწყეს, ჯანჰიოკი ყურადღებიანი შეყვარებული იყო, მაგრამ ასე აღარ არის. ის მსხვილ
ეს არის ფილმი, რომელიც შესაძლოა ჩვენს ოცნებებზე მოგვითხრობდეს - რომელთაც ასე ვუფრთხით და ამავე დროს გამუდმებით გვსურს მათი რეალობად ქცევა. თუმცა საუკუნეთა მიჯნაზე, ახალი
კარ-ვაის სასიყვარულო ტრილოგიის პირველი ფილმი, რომლის სცენარი, კადრირება, სამსახიობო ოსტატობა, მონტაჟის ტემპორითმი და გამოსახულების პულსირება, გახდა წინაპირობა - დაკარგულის დროის
კიუნმი სეულის ერთ-ერთ ბნელ ქუჩაზე გატაცების მოწმე გახდება. ის ცდილობს, ხელიდან დაუსხლტეს სერიულ მკვლელს. მდგომარეობას კი ის ამძიმებს, რომ გოგონა ყრუ-მუნჯია.
არ აქვს მნიშვნელობა კარ-ვაის გმირები ჰეტეროსექსუალები არიან თუ სხვა ორიენტაციის, წინა პლანზე ყოველთვის მათ შორის არსებული კავშირია და ხშირად კავშირის შეუძლებლობაც. შემთხვევითი
ბანკის მენეჯერის ერთი ჩვეულებრივი დილა, როცა ბავშვები სკოლაში მიჰყავს და პარალელურად ოფისის საქმეს უმკლავდება, იცვლება მაშინ, როცა დაფარული ნომრით, რეკავს ვიღაც და ამბობს: "-
ბულინგის მსხვერპლი თინეიჯერი გოგონა უჩვეულო ვითარებაში უმეგობრდება იდუმალ ბიჭს, რომელიც მას მჩაგვრელებისგან იცავს. მისი დახმარებით გოგონა მდგომარეობასთან გამკლავებას და ეროვნული